SPOJRZENIEM ZZA KOTARY

- A nie słyszałeś, że gej to najlepszy przyjaciel kobiety?-

- Słyszałem, że pies, ale, że zaraz gej???-

- Łysy przestań, bawi mnie twoje poczucie humoru, ale dla Prezesa może być krzywdzące-

- On tyle przeszedł, że nic nie jest w stanie go położyć na łopatki.

Przyszedł do mnie dziesięć lat temu na budowę do pracy. Miał już wtedy przyczepioną etykiety pedała. Tłumaczyłem chłopakom, że nie są w jego typie. Jakoś do nich nie docierało. W dupach im się poprzewracało, pięknisie, kurwamać z budowy. Prezes wyrwał się od ojca bambra. Jego siora jest lesbijką, ma tu przyjechać lada dzień. Chłopacy z jego wiochy, twierdzą, że normalny to jest tylko jego brat, który mieszka w Stanach. Tak oto poznasz nienormalnego geja, który od dawna pedałem nie jest. Zaczynał od „Kanapkowni”. Krótko po tym epizodzie, trafił do mnie na budowę. Nie tracił wiary w siebie. Wracał z pracy i po nocach zakuwał język. Wyobrażasz sobie:

Facet po krakowskiej polibudzie, zapieprzał po równo z tymi co po zetce. Ostatecznie poszedł na college w Londynie. Ma dyplom inżyniera – i kto gejowi podskoczy?? -

Obserwowała, jak śmiał się rozbawiony własnym dowcipem.

- Dzisiaj jest wysoko postawionym menago w dużym przedsiębiorstwie budowlanym.Właśnie skończył stawiać własny dom, w którym zamieszka ze swoim przyjacielem z Polski-

- W dodatku patriota – dobre bo polskie- Marlena nie mogła się powstrzymać. Uwielbiała od czasu do czasu takie pieprzne poczucie humoru.

- To ty to powiedziałaś. Na czym to ja skończyłem, a na miłości… I gdy wszystko zaczęło układać się niezwykle, wręcz bajecznie, to wtedy w ten poczciwy porządek wkroczyła siora lesbijka.

Właśnie wprowadza mu się na pięterko. -


(......)




- Widzisz to jest gej. Który normalny facet tak cię ugości-

- Mój brat -Wymsknęło jej się niechcący.

- Twój brat nigdy nie był gejem-

- Ani też pedałem-

- Kurwa Marlena, skończ już-

- No widzisz, sama się w tym wszystkim pogubiłam- Z tego wszystkiego, z całego tego zamieszania z pedałami, gejami, normalnymi i nienormalnymi facetami, dopiero teraz zorientowała się, że dostała wiadomość na komórkę: "Część. Karolina z tej strony. Odstąpię ci pracę na Wembledonie" .

10 funtów za godzinę, w soboty masz trzy godziny sprzątania. Jak jesteś chętna to odezwij się.

Pojadę tam z tobą w tą sobotę i wszystko Ci pokażę"

Komentarze

  1. To w końcu był gejem, czy może gejem-patriotą, czy nie był gejem, co ma wynikać z jego zapewnień?
    Też się kompletnie pogubiłem ;)
    Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gender i tyle :D
    Drugi blog? Jest ich więcej? Atak klonów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może nie koniecznie gender, a raczej sarkastyczne spojrzenie na nas samych, jak każdy z osobna uważa się za lepszego. Oceniamy, kwalifikujemy, wypisujemy etykiety...

      To fragment z mojej książki" LONDYNSRONDYN I TAKIE TAM"
      TO HISTORIA podròży międzyludzkiej.

      Usuń
  3. No właśnie pytanie do Ciebie czy możliwy jest podział, segregacja, gej, pedał???
    Inteligentny jesteś. To takie sarkastyczne spojrzenie na nas samych. Dzielimy, kwalifikujemy, a kto dał nam takie prawo?
    Specjalnie wybrałam ten urywek z mojej książki, żebyśmy mogli pośmiać się sami z siebie.
    Krąży od lat taki wulgarny żart:
    - tato jestem gejem-
    - mercedesa masz?-
    - nie-
    - pałac kupiłeś ?-
    - nie-
    - to ty zwykły pedał jesteś-

    To tyle
    Sami wchodzimy ludziom pod kołdry, jakby to miało jakiekolwiek znaczenie w życiu codziennym.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gej to gej i tyle. Owe gej-patriota można odnieść do Polaków pierwszego sortu, zwykły gej też ma z tym związek: gej gorszego sortu. Kościół wprowadził też swój podział: gej praktykujący i niepraktykujący, przy czym nie odnosi się to do wiary ;)

      Pod kołdry innym zaglądamy li tylko z ciekawości, no może po za Kościołem i politykami.

      Usuń
    2. Dzielę ludzi na mądrych i głupich. Nie interesuje mnie seksualna przypadłość innych, no chyba tylko wtedy, gdy facet jest kosmiczny, rozbieram go wtedy na atomy. W życiu codziennym to banał. Wolę śmiać się z dziwactw innych- właśnie z tych ktòrzy patrzą na seksualność że swojej ślepej perspektywy😁😀.

      A pod kołdrę nie zaglądam z ciekawości. Mam tak rewelacyjne życie seksualne, że zwyczajnie nie mam na to czasu i ochoty
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  4. Zorientowałam się, że to fragment z książki. Już wydana?

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie. Daje sobie czas. To tylko.szkice. takie pierwsze puszczenie😁

    OdpowiedzUsuń
  6. A jakie to ma znaczenie, że gej albo nie? Przecież nie mówimy "Ten X niby hetero, a jednak fajny facet". Albo odwrotnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. W punkt Ewa, to nie jest istotne. Liczy się charyzma, pasja i intelekt, a reszta " pod kołdrę" :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. I możeby tak wrócić do tej Szkocji. Fajne krowy tam mają.

    OdpowiedzUsuń
  9. Każdemu według potrzeb:
    Jedni to poszukiwacze skarbów, inni miłości, a kolega kròw szuka😁

    OdpowiedzUsuń
  10. łączę wątki i porządkuję doznania... na razie dotarło do mnie, że Karolina wszystko pokaże... na pewno Karolina, nie Karol?... bo się pogubiłem, więc tak się pytam...
    p.jzns :)...

    OdpowiedzUsuń
  11. Wolałbyś, aby pokazywała Karolina rozumie?

    OdpowiedzUsuń
  12. Zrozumiałem z tego, że są geje, są pedały, a kiedy przychodzi SMS to i tak nie ma to znaczenia...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty